saga-rin-chan

Alla inlägg under augusti 2013

Av saga - 22 augusti 2013 20:41

hej hej,

jag har tyvär fortfarande inga bilder till er

men imorron kan ni ju få en liten bild på mitt schema

och min söta kalender ^v^

idag så typ gick vi till pingstkyrkans café på lunch rasten ^^ och det var nice :D

men det blir väl allt för idag^^


Av saga - 21 augusti 2013 14:02

tjabba!

så var jag tillbaks igen!

jag har tyvärr inte hunnit med något inlägg igår,

för jag var tvungen att fixa massa grejor...D:

idag så va jag bara typ till skolan, och min söta klass med 20 pers :*

den är jätte fin ;)

fast jag har inge bilder eller nåt, sorry för det ):

men nu ska jag iväg och fixa lite till, bilder may come in some way later ;)

juuste, sen såg jag två ASSÖTA killar i skolan idag >///< fattar seriöst inte hur man kan va så söt ;3

han ena såg jag två gånger, men båda var asblonda,

faller jag för blonda killar nu plötsligt? o.o

men vi hörs :*


Av saga - 19 augusti 2013 17:07

Hallå! :D

jätte ledsen att det inte blev nåt inlägg igår, men det hanns inte med :s

först var jag o shoppade med mamma, och sen så lackade jag naglarna :*

så här har vi lite bilde, och jag är JÄTTE LEDSEN över den dåliga kvaliten... D:


 

några tröjor från vero moda <3

 

en till tröja från veromoda, + ett nagellack som dom bjöd på ;3

   

sen mina naglar som (som man ser? xD) är lackade ;D

allt är från en afär som heter company <3

jag köpte två par jeans där med, ett par drDenim och sen ett par till, (inte denim) där ;3

problemet är att nu vet jag inte vilka jag ska ha när jag börjar skolan imorron D: 

då blir det ny skola och allt.. 8 J ska jag få äran att gå i ;)

men nu ska jag spela lite, och sen blir det väl att färga håret med ^^

om det hinns med(:

Av saga - 17 augusti 2013 23:03

hejej

nu stress skriver jag för jag har loggats ut tre gånger nu :s

men ialla fall så har jag en blåsa från gräsklipparen, på höger tumme 3:

not fuun D:

men men nuu, så vill jag också rekomendera låten "still ino You" av paramore :3ledsen att jag inte länkar D:

och sen så är jag ju admin temari på sidan "I call myself naruto and now I am in search for sasuke"

så om ni söker på det på fb och ger oss en lite like, blir jag jätte glad <3

nu så håller jag på att lära mig lite låtar ;)

så det var väl allt för idag

Hörs <3

Av saga - 16 augusti 2013 20:11

            hallå ;D

idag fick jag mina nya mattor från Ikea,

så vad sägs om en liten runda i mitt rum? ;)

 den underbara lampan jag fick av min moster ;)  


 

 mitt skrivbord mm,   och min något röriga säng... ;)

och några av mattorna :D men nu ska jag försöka lära mig lite låtar,

så ni får vänta tills imorgon på mer från mig ^^

 ;3

Av saga - 15 augusti 2013 12:47

hejej! ;3

funderar på  vad jag ska sjunga fortfarande,

men en opening borde väl bli bra? föörsllaag? <3

openings, det sitter ganska mycket i dem igentligen, om openingen är bra så blir animen också typ lite bättre,

den känns lite mer bekant eller nåt sånt typ,

nu fattar ni inte ett skit xD

3:) bara för att jag är ond

nejmen,

nu så ska jag rita en bild på NaruHina :3

och nej , jag hatar inte Sakura, Narusaku eller naruSasu :3 sasusaku är också nice yuuu:3

men det blir nog ett inlägg lite senare ;*


^3^

Av saga - 14 augusti 2013 19:39

      kon-kon ;)

så här är som lovat en bild på mina bakvärk då ;)

för att va första gången gick det väl rätt hyffsatt :)

och sen: "bok bilden":

mina vart ljusare, för jag hittade ingen karamell färg på willys igår D;

om nån tipsar om en bra lite lagom "svängig/rockig" låt vocaloid eller inte spelar ingen roll, och den behöver väl inte ha så kompliserad text, så skulle jag kunna spela in mig sjunga den ;) om ni vill höra mig sjunga dåå

~

så komentera låt alternativ ;)

allt för nu puss! :*

Av saga - 13 augusti 2013 20:24

               min första tanke imorse var:

FAN måste jag stiga upp?! D:

sen blev jag lite gladare^v^

och så vart jag lite stressad, eftersom att jag behövde ha en bild klar, ganska snabbt...

jag hann (:

men jag har lite bilder till folket också, ;) 

bilden som behövde bli klar :3 naruto läsare känner väl igen dem? kurenai och asuma ^^

 

penalen som jag köpte igår .v. 

också kalendern, så som ni ser så har jag lite framför mig nu i veckan :3 skickar en bild på resultatet sen^^

juuste, sen kom mormor förbi med lite saker, så jag fick min mosters gamla lampa (fick hennes gamla säng för ett tag sen också, är helt köär i hennes grejjor >u<)

och sen, sen :D fick jag denna master pice! :D

för jag är typ förälskad i makroner :D så imorron skall jag baka lite ;)

tjaa, det var väl allt för nu, så kolla förbi imorron

och se  hur mina första föröks makroner blir :*

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards