saga-rin-chan

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

interesantare liv :*

Av saga - 17 september 2013 17:48

Tjabba!

jämfört med igår var dagen så  himmla mycket intressantare!

helt otroligt vilka vändningar  livet kan ta!

jaja, det började med en pytteliten försovning, lagom för att jag skulle bli lite stressad, lagom för att komma i tid

(känner mig som sailor moon, som försover sig HELA TIDEN o.o)

next on, svenska, inte direkt intresant, men rätt ok,

vi typ läser en novell som är creepy som fan, "listig som en orm" av Laura trenters mamma :3 (bara för att hennes förnamn blivit bortglömmt)

sen, hade vi matte, och vår matte lärare hade rättat HELA KLASSENS matte läxor FEL

totalt gjorde min dag, när vi, lite irriterade, och tillsammans, förklarade för HENNE att vi hade rätt....

efter det hade jag framska, med en rätt jobbig lärare... D:

fast jag satt med en tjej från I som heter Hanna, och hon är jätte snäll! :D

sen var det "god skolmat" som faktiskt var god, och kallades lax :3 troligen VAR det lax med...

(fast köttbullarna lär ha varit lite hårda...)

till slut hade vi gymnastik, och då spelade jag fotboll, först tilllsammans med två killar,

och sedan kom några till och joinade,

i min värld vann jag.

dessutom har jag hittat två spindlar i mitt rum...

det har varit några stycken, men nu börjar det trappas ned lite,

det enda positiva med att de var där, är att jag lyckats motivera mig själv att damsuga mycket oftare,

(förr kunde det bli VÄLDIGT SÄLLAN...)

dessutom började jag fundera på att skaffa en liten blogg på blogg.se, istället,

(översatt: GE MIG FÖRSLAG PÅ NAMN!!! :* )

så, nån som har några bra namn på lager? :3

nu lite bilder, så ni inte dör av tristess... ;)

     Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saga - 16 februari 2015 16:05

wai wai wai~ så återupptäcktes skolan sådär efter en veckas sport lov var ju inte precis super taggad i morse~ men har börjat läsa game of thrones böckerna nu :3 OCH DE ÄR AWESOME såå~ go and find hem, and then read them, but be careful Y...

Av saga - 3 februari 2015 15:28


oh yes, we are all fangirls och jag hittade just en ny fandom. "Les misérables" hitills har jag bara sett filmen, men längtar efter att läsa boken <3 det är en musikal som utspelar sig i 1800-talets frankrike,  och man får följa en man s...

Av saga - 29 januari 2015 16:25


    såååå~ håller på och fixar med kronan till god's an´energy cheapskate~ mest typ fixa den lite jämnare xD och sen måla den~ sen ska allt sättas ihop osv osv osv~ och när jag fixat den lilla detaljen som inte vill sig på klänningen så s...

Av saga - 23 januari 2015 20:29

NÄRCON BABIES <3 såå, vi har nu alltså fixat hotell och biljetter till konventet såå~  jag är fett taggad<3   har inte bestämmt vem jag är vilken dag, men just nu ser det ut som att jag ska ha min fluff fluff wa lolita klänning, matry...

Av saga - 24 december 2014 22:52

do you know what? I AM ALIVE!!! <3   kom hem från Jonas i måndags, och förhoppningsvis kommer han hit på söndag eller måndag <3 sedan så är planen att jag och sanna ska träffas nånting under jullovet med~   sedan planerar jag mna 50...

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Skapa flashcards