saga-rin-chan

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

*went to read manga, back later, (propably)*

Av saga - 24 oktober 2013 16:55

torsdag~

1 dag kvar tills höst lovet~

2 månader tills julafton~

vi hade franska läsförståelse~--_ -.-

det gick åt helvette :3

men men

imorron skall jag spela gitarr igen ;3

alla som har spanska i min klass har 3 inställda lektioner i veckan--> de slutade 12 idag D:

sjalv satt man o dog i skolan tills klockan var kvart över två....

inte okej!

jaja~

började läsa "crash!" idag ^^

Hana som det handlar om får näsblod om hon ser nån som skulle bli en bra idol typ, en ganska bra egenskap om ens föräldrar har en sån dära "studio" där idoler typ jobbar....

och det börjar med att hon hittar 5 stycken samtidigt och svimmar...

läs den!

skip beat har fortfarande inte uppdaterat...

men vi såg klart "the day after tomorrow"  och den slutade jätte bra,

och jag hoppas att vi människor kan lära oss att minska något på våra kemiska utsläpp,

de blev liksom lite körda i filmen, men bara ett litet tag, som tur var^^

jag tänker inte spoila, men för er som inte sett den osv,

så handlar den om vad som skulle kunna hända med planeten när vi förorenar den så himmla mycket^^

precis i början av filmen bryts ett isblock(ett riktigt jävla STORT isblock)

loss från arktis/antarktis(ca 30km3 eller nåt sånt...)

sedan har en forskare en teori om att det kommer en ny istid efter den globala uppvärmningen för att saltvatten halten i världshaven kommer sjunka kraftigt, och golfströmmen riskerar att ledas om


tja, det blev kaos men se filmen för den var bra!

fast ,man tror att det blir såna katastrofer här i värkligheten, för det typ kändes så


denna låten ~<3

"boys and girls" ~LM.C

bara för att de är bäst~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saga - 16 februari 2015 16:05

wai wai wai~ så återupptäcktes skolan sådär efter en veckas sport lov var ju inte precis super taggad i morse~ men har börjat läsa game of thrones böckerna nu :3 OCH DE ÄR AWESOME såå~ go and find hem, and then read them, but be careful Y...

Av saga - 3 februari 2015 15:28


oh yes, we are all fangirls och jag hittade just en ny fandom. "Les misérables" hitills har jag bara sett filmen, men längtar efter att läsa boken <3 det är en musikal som utspelar sig i 1800-talets frankrike,  och man får följa en man s...

Av saga - 29 januari 2015 16:25


    såååå~ håller på och fixar med kronan till god's an´energy cheapskate~ mest typ fixa den lite jämnare xD och sen måla den~ sen ska allt sättas ihop osv osv osv~ och när jag fixat den lilla detaljen som inte vill sig på klänningen så s...

Av saga - 23 januari 2015 20:29

NÄRCON BABIES <3 såå, vi har nu alltså fixat hotell och biljetter till konventet såå~  jag är fett taggad<3   har inte bestämmt vem jag är vilken dag, men just nu ser det ut som att jag ska ha min fluff fluff wa lolita klänning, matry...

Av saga - 24 december 2014 22:52

do you know what? I AM ALIVE!!! <3   kom hem från Jonas i måndags, och förhoppningsvis kommer han hit på söndag eller måndag <3 sedan så är planen att jag och sanna ska träffas nånting under jullovet med~   sedan planerar jag mna 50...

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards