saga-rin-chan

Alla inlägg under mars 2014

Av saga - 30 mars 2014 16:36

fortfarande "lillsyrrans-dator"

(den är inte hennes...)

men i alla fall...

den enda stora skilnaden mellen söndagar och lördagar är att söndagar är degiga dagar när man  bara slappar, och fixar och har ångest för en kommande skolvecka 

dvs man gör inte ett skit

dock har jag lyckligtvis lyckats spela lite innebandy, ritat ;3 och läst en del anime~


men annars har jag bara degat....

Av saga - 29 mars 2014 18:53

alltså, ja, rubriken säger allt c:

har haft ännu en vanlig lördag, 

först suttit ute och ritat serier med en filt

sedan suttit inne och läst manga 

sedan på rummet och ritat mer serier, tillsammans med tre naruto böcker, och ca fem stycken "teckna-böcker" 

som är min heliga-lördags-skrift 

och nu har jag blivit klar med "skissen" till 4 av 20 sidor i kapitel 1

folkets jubel

men alltså, jag har ju "kladdar" till alla de övriga 16 sidorna, men de är liksom lite kladdiga....

problemet är bara att jag inte har några svarta tuscher eller raster så jag kan inte bli kar innan jag fixat det....

..........................

jobbigt läge

(pga min extrema brist på pengar....)

så om jag lägger upp den inom kort, lär det bli o-tuschat...


men nu skär jag sallad så mors!

Av saga - 28 mars 2014 16:04

alltså, den lättnaden jag kände i slutet av senaste fairy tail kapitlet alltså...

men ja, LÄS

(btw så var det två kapitel denna veckan :3)

sen rekomenderas narutos senaste kapitel också, that sage alltså...

men för att lämna mangan ett ögonblick, så ka jag väl berätta att jag gick hem tillsammans med en kille i min  parallel klass~

och idag var det simning och musik prov,

och jag såg "peeta-boy" över 1000 gånger....

eller ja nåt sånt...  

Av saga - 27 mars 2014 16:40

nej, jag skojjar inte!~

kom ut från matten i morse och Sanna bara:

OMG!!!! BLACK BUTLER SKA fÅ EN SEASON 3 somTYP ÄR BASERAD PÅ MANGAN *-*

sedan tar vi google till hjälp här 

så jaa~

så taggad!

jag fattade inte när den skulle börja, men sana sa att det var i april antagligen, 

och jag är i extasia~

så, jag tyckte universum borde få veta det och därför tyckte jag det behövdes <3

och för att jag inte har nåt liv ska jag göra lite chibi maker grejjs <3

:w:

Av saga - 26 mars 2014 16:19

fuwoo~

jg vet inte vad jag håller på med mera c:

meen, 

här kommer det att vara kultcon vecka 19, och jag och en kompis funderar på att gå~

så om man planerar att komma dit så MÅSTE man säga till!!!!

man måste säga till om man ska på närcon också~

så jag får väl lov att beställa lite grejjer nu.... ~


annars så kan jag ju bara berätta att 55:e kapitet på ao no exorcist kommit ut~

Av saga - 24 mars 2014 20:21

moshi moshi

innan jag glömmer det:

hur fan kan vissa människor vara så jävla respekt lösa? D:<

typ flera killar i min klass altså... 

det måste vara nåt fel på deras hjärnor....



sen "återkommer" jag till mitt  väldigt random liv...

helt stört är  det, men i alla fall, 

först vet jag inte vad jag tycker om en kille, som är gansa rolig, men jag blir förbannad när han inte pratar med mig.... 

och det är skit konstigt, för vi känner inte varandra....

sen ser jag två andra random killar HELA tiden, ena har kommit in på min gitarr lektion 3 gånger, och det kan vara därför jag lägger märke till honom så ofta, och sen är det han "peeta" killen, oh vi har haft ögon kontakt igen, tror jag... owo 

men nej, jag vet inte xD

(btw så gillar jag smeknamnet han har fått xD)


sen hade vi ett random so prov iddag, sedan ett fysik presentations grejjs, och till sist en franska utals grejj

min lärare: -du måste spetsa till uttalet, men du har fin satsmelodi...

jag-->stakar mig hela tiden c:

..................................................
.....

men ja... 

sen det vanligaste som händer i mitt liv: sanna skrämmer mig~

 

owo

me nu ska jag kolla tabsen för nirvanas  about a girl~

Av saga - 23 mars 2014 20:16

som sagt funkar ju inte min dator mera,

men tack och lov kan jag "låna" min mammas gamla dator, 

även om min lillasyster oftast har den.... men i alla fall

("lånar" pga att jag inte frågar om lov...)


så nu speed läser jag manga, 

t.ex fairy tail, naruto, watashi ni xx shiinasai, skip beat mfl

och så började jag läsa "do yoou want to try" 

den är tp koreansk, men den är sjukt random, och huvudkaraktären är knäpp, men jag gillar konceptet

(hon är sjukt våldsam, naiv och blir förbannad SÅ lätt....)

men av diverse anlednigar blir o "tillsammans" med en "gangster"....

men läs den c:

allt annat är typ lagg också, och hela mitt liv är lite random osv, men det kommer i ett innlägg om någon dag eller så, (beroende på när jag lyckas "låna" datorn...)

men men~

det är vad jag hinner nu... D:

sayonara~

Av saga - 19 mars 2014 17:21

blir varken mycket bloggande eller blogg läsande...

pga at min dumma dator lagt av... 

men men, 

tills vidare lär jagg förbli ouppdaterad

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Skapa flashcards