saga-rin-chan

Alla inlägg under mars 2014

Av saga - 4 mars 2014 21:38

alltså, av nån random anledning är jag sjukt dålig på att blogga, 

DESSUTOM ligger jag efter i alla bloggar jag läser....

det enda positiva:

jag har börjat se på nerdy nummies, och seriöst, jag gråter~

hon är så söt, och om man är "nörd" (av spel, anime/ wathever, så kan man  se det~)

det är en "baknings-show" typ, och finns på youtube~

och hon är JÄTTE DUKTIG, (oftast fokuserar hon på själva dekoreringen av maten~)

Av saga - 2 mars 2014 16:39

ja, för datorn laggar fortfarande, men den klarar lite i alla fall

men jag har sett frost/frozen nu~

och ja, jag blev typ kär c:

så jag ritar Elsa nu~

(hon är lätt så bäst<3 haha, men ja, jag älskar filmen FÖR MYCKET)

så död är jag~

men igår handlade jag lite jeans o greggs ~

(MONKI IN MY HEART för att deras kläder är gjorda för mig,(jeans brukar vara för långa i benen om de sitter bra i mija, men inte de på monki))

men ja.... 

nu typ måste  jag rita innan datan får fel igen c:

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards