saga-rin-chan

Alla inlägg under april 2014

Av saga - 3 april 2014 17:52

fufufufu~

disapointed....

pga flera saker....

men jajaja~

tandläkar besök x 1000 denna månaden...


men i alla fal så är det flera i i-klassen som kollar på fairy tail ;3

awsomeness~ 

så jag har nån att prata med :3

(dessutom är han som jag pratade med på samma ställe som mig så jag bara fuuuwaaaa ~

men nu måste jag se några episoder 

ciao~

Av saga - 1 april 2014 15:51

okejj~

då har man (FINALLY) beställt cosplayen på ciel :')

jag är  så exited >w<

men men

nu har jag kollat halva episod 94 av fairy tail och måste hemta min illasyster...

men sen blir det andra halvan ;3

så pyuuu~

mors~

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards