saga-rin-chan

Alla inlägg under november 2014

Av saga - 20 november 2014 19:45

soo

vilka kommer på confusion desu? ;3

högst antagligen dyker jag upp~

men Sanna kommer tydligen inte ;^; tror dock Jonas kommer med~

+att ett antal av mina fairies dyker upp med <3

meeen 

annars så kommer Jonas hit i helgen <3

me is happy <3


meen jaa~ 

please forgive me for not bloggin too much ;^; 


Av saga - 17 november 2014 16:40

moshi moshi

let's just dra senaste fairy tail kapitlena snabbt:

de har flutit ihop, och jag vill att Jellal ska komma snart

för seriously, varför bryr de sig om att visa att han defeatar och tvingar oracion seis att jobba med honom och sen bara 

*douchemode* let's dissa everybody


not okay


nästan så not okay som mina long time between innlägg

not okay at all


men jajajaja

planerar cosplays och spelar OSU och LoL till mitt försvar~<3

Av saga - 6 november 2014 18:17

lovlies~

såå, nu har jag praoat 4 dagar på ett dagis, och alltså, det är så mycket bättre än skolan~

+att barnen är jätte söta~

fast de är jobbiga när de bråkar med varandra ;^;

men idag hade jag typ samling, med alla dom, innan mellanmålet (dagismat är underbart <3)

och asså, det är typ jättestor skillnad, för om man har 2:åringar i knäet blir de mer koncentrerade än 4:a åringar xD

lagg~

men jaa~

vi rimmade etc~

sen kom jag hem totaly exhausted

man blir astrött av småbarn desu



såå nu ska jag yp spela lol, osu och prata med Jonas <3


btw så läse ajg ut naruto, och fast jag borde ha en enorm skylt med texten 

"SPOILER ALERT" i rött, gärna blinkandes, så kommer jag inte spoila slutet <3



Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards