saga-rin-chan

Alla inlägg under augusti 2013

Av saga - 31 augusti 2013 18:48

TJABBA :D

här sitter jag i mitt rum och käkar natur godis :D

bara för att jag ääälskaar natur godis :3

fast innan jag fick det så åt jag lite annat godis, bestående av några exotiska frukter ^^

rambutan, litchi och sen nån gröön melon, som va vit inuti^^

allt va typ underbart! ;D

fast tidigare idag sså handlade jag lite grjjor;

en väska, en awsoome tröja, och såklart lite fruit ;3

TADA!!

        


detta är alltså spider-kun som "lånade" mitt rum i onsdags...

tror inte jag har berättat om den lilla sötnosen, som jag tyckte passade så mycket bättre i burk med lock...

Mors!

Av saga - 30 augusti 2013 16:58

...D:...

idag, försov jag mig... vaknade 11 över 9...

men min musik- och kontaktlärare blev inte arg,

han sa typ bara "sovit?" o.o xD

fast det va inte mtt fel, jag hade bara missförstått min mormor lite xd

men men, :*

sen så hade vi gympa i stads parken, och jag åt glass igen ;D

ice cream ice cream ice cream! :D

igår gick det hyper bra på ridningen med, för det va askul! :D ponnyn jag red hette "dot.com" han va ASSÖT!!

så jag ser fram emot nästa torsdag ;)

men men, nu så ville jag testa nya funktionen

och sen var det allt för idag !

Puss!

cinema bizzare ;) I came to party!   

Av saga - 29 augusti 2013 16:47

 om ett tag åker jag till stallet...

JAG ÄR AS NERVÖS D:

sobsobsob.... :(

fast i alla fall...

det ska bli Jätte kul!

var ju liksom en evighet sen jag red ni vet... xD

fast jag skaffade KIK idag med^^

men det var allt för nu :3 

kan nog uppdatera lite senare, efter ridningen ^^

MORS!

Av saga - 28 augusti 2013 21:18

hello hello!

idag fick jag en samsung galaxy av min mooor ;3

så det va väl kul ^^

hehehe

ja men det var allt awsome nice förutom att min klasskompis (saga ;D )

och så slutade vi ett :3

sen imorron så ska jag prov rida på JFK ^^

nice nice^^

sen idag så kom jag till skolan en timme förtidigt (för vi hade inte IUP)

då läste jag lite death note! ;D

men allt för idag,

men imorron så får jag väl tala om hur det gick på min ridning ^^


Av saga - 26 augusti 2013 20:14

      bonjour!

idag hade vi franska och jag fick sitta med en tjej som heter Ebba :3

hon var jätte trevlig^^

sen så hade vi sy slöjd, också där fanns en massa jätte niceiga tjejer^^

och två killar, men dem pratade jag inte med (:

klassen som jag går i, 8J, är helt underbar :D

det finns nån slags sammanhållning i den, och det gillar jag väldigt mycket,

till exempel så sättersig killarna med tjejerna i matan, och tvärtom, något min gamla klass VÄRKLIGEN saknade

dessutom är klassen lite sådär lagom bullrig, och som sagt finns det 19 underbara (ganska olika) människor där <3

så nu får jag väl lov att ge er lite bilder

så det inte blir helt dötrist, av allt mitt tjat ^^

jag har inte skickat dem förr va?

ni får lista ut vilka de föreställer, men ledtråden är itachi, respektive zabuza och haku :3

båda från naruto ^^

så vi hörs imorron då!

Puss!

Av saga - 25 augusti 2013 17:30

'ello!

det vart ingen shopping för mig idag i alla fall,

men mamma fixade det jag behövde^^

så världen gick inte under xD

sen så kan jag ju tipsa om gruppen "cinema bizarre"

som har rätt många bra låtar^^

(oj gud jag har lyssnat på FÖR mycket musik denhär helgen...)

sen så kommer den efterlängtade kalendern här med! ;D (hoppas ni har längtat bara för det :P)

och sen en liten vampyr bild som ser så mycket finare ut i värkligheten...

   

så där var de då :D

idag så fixar mamma getostpaj, vet ni hur sjukt GOTT det är?

speciellt med "citronhonung" alltså, honung blandad med rivet citronskal

så det tycker jag alla borde få smaka på!

men det var allt för nu, Puss!

Av saga - 24 augusti 2013 21:58

hej hej! ;D

då var det lördag då^^

först var vi på torget, utan att köpa något...

fast imorron ska vi åka och handla för jag behöver lite grejjor^^

men men, jag har fortfarande ingen bra bild på min kalender, men ni kan få lyssna på en sjukt söwt låt ;3

sen senare ska jag läsa lite till ur harry potter och den flammande bägaren, fast på  engelska^^

TADA:

mr raindrop~ fallin away from me now~  

yup yup, jag älskar den :P

Av saga - 23 augusti 2013 21:55


bara för att, ett snabbt inlägg på mitt shema ^^

idag va elen i huset avstängd med, men det va ingen big deal,

fast nu ska jag läsa lite mer ur mangan "oresama teacher" så

mors!


Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards