saga-rin-chan

Alla inlägg under augusti 2013

Av saga - 12 augusti 2013 18:24

haaluu

så var man hemma igen då :3

efter en dag med bil-båt-buss-tåg-buss, och sen lite fotvandring på vissa ställen...

det gick hyfsat bra fast bussen vart lite försenad ...

men men...

idag har vi handlat grejjor till skolan som börjar om lite mer än en vecka,

pennor osv... kan skicka en bild sen :*

men nu ska jag läsa vidare på tonari no kaibutsu-kun :3

den rekomenderas starkt ;)

Hörs!

Av saga - 7 augusti 2013 23:03

hojj hojj

skriver bara ett snabbt inlägg:

där jag ber om förlåtelse ifall jag inte bloggar imorgon:

kommer att ha tjej-middag med mina kompisar på åland, eftersom att det typ blir sista gången vi kan ha det :'(

men det blir jätte kul! :))

men f'låt att det nog inte blir nåt inlägg imorron!

Av saga - 7 augusti 2013 15:35

tja tja,

idag har jag ätit blåbärspaj :D

hur grymmt himmla asgott kan nåt va?!

men jag har typ inte så mycket att blogga om så jag gör en omröstning :3

rösta gärna~

hej!

Av saga - 6 augusti 2013 14:07

halluuu ;D här är två bilder:

hallon buskar med världens godaste hallon, även om man inte ser dem...    

vårt täält :3 och mitt fina träd i bakgrunden ;) 

tänkte passa på att fråga om någon spelar ninja warriors,

för i så fall heter jag rinchan :3


pllaaaywith mee ~;)

det var väl allt, för nu, fast idag så kommer mina kusiner ut hit och vi ska äta blåbarspaj :D <3

Hörs!

Av saga - 5 augusti 2013 18:42

    

hallo hallo

lite bilder från mitt osociala liv nu då :)

två... mycke jag vet, men ni kan få en bild på vårt tällt som jag reste nyss med min lille bror :3^^

allt för nu :*



Av saga - 4 augusti 2013 22:01

heejj

soorry för få inlägg, och nu bara ett snabbt... D;

men jag är på stugan såå...

ska försöka fixa lite bilder tills imorgon <3

Love ;)

Av saga - 2 augusti 2013 15:23

hai, hai

jag är super ledsen för att det inte blev något inlägg igår,

men min dator bara loggade ut mig hela tiden D;

men jag köpte iallafall en riktigt awsome cykel igår :D

den är röd :3

det bliver bara ett kort inlägg nu.... men det är bara för att jag inte hunnit rita något...

men jag har kört pockie ninja II social :3 på FB ett jäätte göllit spel ;)

e lvl45... ;3

men men... nu ska jag läsa lite massa manga *u*

en liten kortis låt som alla bör höra, nu så!

Hörs!

Allmänt · anime · life · manga · musik

Presentation


Konnichiwaa~ jättekul att ni är här på min blogg! ^w^ jag heter Saga (ni kunde inte gissa det...) och bloggen handlar om mitt liv i allmänhet :3
dessutom kan en hel del manga, anime, musik, och lite till råka smyga sig in i mina inlägg...
ibland *host *

fråga mig! :D

8 besvarade frågor

Omröstning

favorit lolita stil?:
 gothic lolita
 sweet lolita
 classic lolita
 kuro lolita
 shiro lolita
 hime lolita
 country lolita
 aristocrat
 "kodona" lolita ;3
 punk lolita
 sailor lolita
 wa lolita
 guro lolita
 Lolita? o.o
 Alla!! :D
 Annan, (KOMMENTERA!!!)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

K-On Ritsu Tainaka

Ovido - Quiz & Flashcards